jueves, 24 de febrero de 2011

II Olimpiada Pont 1976



No sabia a quin any van començar a fer l'Olimpiada, ara ja ho sé, al 75.
Com tots els nens del Pont, jo vaig començar a participar-hi de ben xica, perquè els nens de la guarderia hi participavem en una carrera multitudinària on ens posaven a córrer a tots junts, campi qui pugui, i a molts els feien anar més ràpid els plors desconsolats.

No vaig guanyar mai res, era molt mala esportista. Vaig provar el salt, el llançament, res. Però era divertit, feies els teus tres intents, t'eliminaven i te n'anaves a mirar les cuixes dels corredors que venien d'altres pobles.

Durant els 80 van ser tot un esdeveniment esportiu a les comarques de Lleida, les olimpiades del Pont, i les de la Pobla i d'Arbeca. Però sobre tot, eren un esdeveniment social per a nosaltres.

No sé quan van deixar de fer-les, segurament quan Don Paco se'n va cansar. Des d'aquí el meu petit homenatge a les ganes de fer coses d'ell i dels altres mestres del Pont, que allí "arrimaba el hombro" tothom.

En aquest vídeo surt, si no m'equivoco i crec que no, la meua tieta Teresina, també mestra. M'he emocionat i tot.

1 comentario:

Anna Blume dijo...

Temps era temps, que vam sortir de l'ou...:-)