domingo, 10 de junio de 2012

Cursa La Maquinista

Vet aqui una cursa que encara no havia fet, l'any passat coincidia amb el Faraday i la calitja del juliol. Suposo que per això l'han avançat, per la calor, i per omplir el buit al calendari, que al juny no n'hi ha cap a Barcelona.La part maca que cal comentar és el lema de la cursa: Cursa per la integració. Practiquen amb l'exemple: el noi que em va donar el dorsal tenia una discapacitat física, amb tota la pinta de ser deguda a la talidomida. I a mes, corren, i guanyen, oh i tant! Tots tenen premi en acabar.


El meu lema podria ser "pahabersematao".El recorregut és força pla, però amb desnivells de tant en tant, i es fan dos voltes. Això vol dir que entre el km 3 i 5 se't tiren a sobre els que ja estan fent del 7 al 10. La meteorologia s'ha mig comportat, xafogor però ennuvolat, podia haver estat pitjor. 

Sense córrer (ni anar al gimnàs, i no, els kilòmetres al Fòrum durant el Primavera no compten) des de feia dos setmanes, i amb un “entrenament especial” ahir a base de picnic de menjar hipercalòric i güiscoles a dojo (Pingu, l’Inquilino i jo estàvem “on fire”), haver agafat fred i dormit sis hores escasses, l’objectiu era acabar la cursa dignament. He sortit prou bé, tenia la sensació d'anar lenta, però si accelerava m'ofegava massa ràpid i em tornaven a passar al cap de res els que havia avançat, així que he decidit moderar el ritme. Sí, sí, supermoderada. Ofegada i assedegada, qui em mana a mi fer els primers 5k en 30:54? I clar, a la segona volta, encara que amb la set apaivagada, a patir. Confesso que un parell de vegades he caminat uns metrets, aprofitant que m'havia de mocar. Però he sigut capaç d'accelerar els darrers metres i fer una entrada a meta, gairebé jo sola (ui ui ui els vídeos) a tumba oberta, que en el meu cas vol dir a menys de 5:50. El que dic, "pahabersematao"!!!

Analitzant els resultats, malgrat haver afluixat en la segona volta, que l'he fet en 2 minuts més que la primera, he estat capaç de remuntar posicions tant en la classificació general com en la classificació per sexes i per categoria. Així que, "olé yo"! 

Rayuelo, com que s'ha oblidat el xip a casa, no té temps oficial, però compta que ha fet la cursa per sota de 55' i em treuria el barret si en portés!!! Per ell, també, "olé tú"! 

4 comentarios:

J dijo...

Comparto el pahabersematao. He estat a punt de retirar-me. Els primers 5k he fet el gilipolles i anat per sobre de les meves possibilitats. Desprès ho he pagat

el inquilino comunista dijo...

Enhorabona a tots dos! Heu de pujar un nivell als entrenaments per fer supermarca a la cursa dels nassos.

Gwen Stacy dijo...

Deixem-ho en un "hem d'entrenar" :-) Si més no, jo...

Walkiria Desbocada dijo...

Ya no me entero de las carreras que tienes. Pensaba que hasta septiembre ya nada!! jajajaj. Felicidades!!!estáis hechos unos campeones!! Besotes