jueves, 1 de marzo de 2012

Sí, he vist "No me la puc treure del cap"...


Agost de 1988, festa del Pont, quan durava quatre dies. Com un festival, però amb menys hores de peu i menys cerveses empassades, i així i tot vaig arribar al diumenge rendida. Tan rendida que quan a la mitja hora de rigor de lentes va sonar "Still loving you" i em va treure a ballar el que li agradava a ma cosina (i a ella el que m'agradava a mi, sol passar), em vaig prendre tan seriosament el recolzar-me a les seues espatlles que em vaig quedar adormida.
Ja apuntava maneres. De "així-no-hi-ha-qui-lligui" per si us preguntàveu quines maneres eren aquestes.
De les altres, de les d'aguantar quatre dies a ritme "endiablado" n'he après, per sort.
Qüestió de prioritats?

3 comentarios:

NúriaRIL dijo...

Els diumentxes de la festa de Pont eren terripppppples!!!! Still loving you too:-))))

margarita la saxofonista dijo...

jajaja! en serio et vas quedar dormida ballant amb un noi?

Gwen Stacy dijo...

Sí. En serio.
I era dels més guapos i desitjats de l'institut. Porque yo lo valgo.