martes, 1 de enero de 2013

Cursa dels nassos 2012


Aquesta ha estat la pitjor cursa de tots els temps, 1:11:56, excuses? no hi ha excuses, ni entrenaments, només havia anat a córrer dos cops des de la Jean Bouin (18 de novembre) i abans de la Jean Bouin, quatre o cinc en dos mesos. I així no es pot córrer.

Comences i surts emocionat, la gent t'empeny, i vols caçar la posta de sol rogenca mentre avances paral·lela al mar, la millor part de la cursa dels nassos, només per aqueix moment màgic val la pena fer-la.
M'adono que vaig massa ràpid pel poc entreno que porto i afluixo una mica. Al km 2 em quedo sense música, no sé què li va passar a l'iPod, jo que tenia un setlist chulífero... i al km 3 volia abandonar! com sempre.
Arribo al km 5 bastant decentment pel que podria ser i el 6 arriba de seguida, però llavors cal pujar Marina, que no puja gaire, però ja vaig petada. I camino una mica. Torno a córrer, però a partir del km 7,5 les cames no em responen. Fa vent i el tallavents no talla res i agafo fred, i tinc malestar, sense arribar a marejar-me, però em descobreixo localitzant voluntaris a les vores per si els de demanar ajuda.
Intento córrer i no puc, haig de caminar. I així fins al final, córrer mig minut i caminar-ne tres. Aconsegueixo treure forces no sé d'on per fer tot Selva de Mar fins a entrar a meta corrent, bé, trotant. Resumint, em van sobrar 5 km de cursa. O em van faltar un parell d'entrenaments per setmana en els últims dos o tres mesos.

La bona notícia és que no puc anar a pitjor. Bé, si que puc, no em desafieu, però vull córrer, m'agrada massa fer curses, i més m'agrada fer-les en condicions, així que ja tinc un propòsit d'any nou.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Entonces lo de la mitja nada no?

Rayuelo dijo...

Yo he ido como un toro hasta el 8, luego he querido dar caña para bajar de 47 pero me he flipao. Pese a todo he mejorado mi marca personal y con un corddon desabrochao 5k

KepleR dijo...

La cursa dels nassos siempre estara colocada en un dia muy malo en el calendario. No obstante solo tienes que entrenar ... asi de simple