jueves, 23 de abril de 2009

Per Sant Jordi, un llibre... o set!


Si t'agrada la música, i encara que pensis que "los modernos son los otros" (bé, ells probablement pensin el mateix de tu) t'identifiques amb una certa escena barcelonesa, regala't el tercer llibre de Kiko Amat.






Si t'agrada la literatura no convencional i arriscada, regala't el llibre d'Alberto a.k.a "el amigo de Patri del FIB". Doncs sí, si pots comprar el llibre d'un conegut, perquè comprar-ne un altre?





Per regalar a adolescents, o no tant, amb la mateixa excusa que l'anterior, si li pots fer un favor a un amic... Armand (i Paloma, i Armandet!) t'ho agrairan!





Si t'agrada la literatura dins de la literatura, la lectura exigent i Vila-Matas, regala't aquest. Encara no l'he llegit, però els altres del mateix autor estan molt bé. Jo no sóc imparcial, és el meu profe d'escriptura ;-)





No puc de deixar de recomanar els meus autors favorits: Kadaré i Oz. De Kadaré, Abril quebrado o Una cuestión de locura.
Fantàstic el primer, del segon no us en puc dir res perquè és l'últim que m'he comprat i encara no l'he llegit.
D'Oz recomano Una historia de amor y oscuridad, perquè és el primer que vaig llegir i va enganxar-me a tota la seva obra, que ara compro conpulsivament (com la de Kadaré) i perquè és perfecte per endinsar-se en el seu univers.

3 comentarios:

margaret dijo...

bones recomanacions!
no sabia que l'Armand era escriptor, ni tampoc l'amic de la Patricia. Per quan un llibre teu Gwen?

curtet dijo...

i pels que llegim llibres amb moltes fotos i poc text què tenim?

Vila-matas fan dijo...

No has recomanat cap de l'editorial del meu pare amb la que tinc grans descomptes jajaja.

Jo m'he comprat un llibre de comptes de Welsh, el de Trainspotting. Ultimament no estic massa trascendent