miércoles, 21 de diciembre de 2011

Loteria

Enguany porto més loteria de Nadal que mai. Abans de les vacances el fenomen 147 va donar-se amb tanta freqüència que em va empényer a comprar loteria al sud. El cotxe de lloguer, sense anar més lluny, tenia els tres números a la matrícula.
A Mojácar el dècim va ser buscat. A Guadix va ser del tot atzar. Vam parar a reposar una mica i el primer bar que vam trobar obert era una mena de local social d'una confraria de costalers o caçadors, pots comptar que m'hi vaig fixar gaire, tot i que em va caldre pagar 3€ de donatiu. Però vaig veure el número allà penjat sobre la barra i vaig tenir un impuls incontenible de comprar-lo.
Ara fa una estona m'he mirat els dècims, i per saber d'on era cadascun m'he mirat la part de darrere, on hi ha el segell de l'administració. I voilà, doncs resulta que la confraria és la de "Nuestra Señora la Virgen de los Dolores".
A casa tenim l'imatge que hi havia a la capella de casa Batllevell d'Estavill, consagrada a la Mare de Déu dels Dolors.
I padrina tenia una falera per la loteria....

Tocarà?

1 comentario:

noelavado dijo...

si toca ya sabes!!! cañitas para tod@s!!!!